Fri i 10 veckor??? Helt sick!!!

Hej

Nu är det sommarlov, det är helt sjukt! Jag kommer ihåg i januari/februari hur deppig kag var för att det var snö. kallt och mörkt hela tiden. Och nu 4-5 månader senare så är det sommarlov.

Detta kommer bli det mest awsome sommarlovet ever, ska sommar jobba, träna göra en massa annat oplanerat och bara chillaxa hehe 😀

Idag hade jag min skolavslutning som sagt och fick mina betyg entligen!!!! är typ nöjd har höjt mig i vissa är superstolt över mig själv, tog ett par bilder de ska ni få ta del av promies 🙂

Även den outfit som jag hade.

Men nu….

Ha det Grymt 😉

PS. Ellinor, Sandra & Jarnet och alla andra ha en superskön sommar
om ni läser detta

3 thoughts on “Fri i 10 veckor??? Helt sick!!!

Kommentera

