My birthday!!!

Japp, då var det min födelsedag idag, entligen är jag 16!!!
Idag vacknade jag på ett jätteknasigt sätt och sedan efter att jag fixat mig åkte jag till skolan där min assisten och vänner grattade mig, försökte att inte berätta att det var min födelsedag men lyckades inte mycket väl. Har i alla fall fåt många gratulationer och presenter av mina släktingar och vänner, Idag o skolan städade vi våra skåp och kollade på film, man fick välja olika klassrum att gå till för att titta på fil, det var olika filmvisningar i klassrummen, valde att se klart en fim som heter ”Sin nombre” som vi tittade på i spanskklassen och sedan gick jag till klassrummet bredvid för att kolla på ”can´t buy me love”, en film från typ 80-talet.

Så det var min dag..
.Kramiz ♥

Kommentera

