Hundrade inlägget!!!!

Så där, ja nu har jag gjort 100 inlägg hoppas att det har varit roligt att läsa alla dessa hundra trokigheter hehhe… 😉 Har haft jättemånga prov på sista tiden hela denna veckan hade jag prov typ 3 engelska prov (delar asså), spaska prov och imorgon ska jag ha teknik prov som jag sitter och pluggar till nu, kunde inte plugga igår var på tivoli med familjen i Danmakr så får ”ta igen” det nu, ska försöka publicera några av de foton jag tog igår. Förutom pissväder var det rolig åt typ skitmycket sockervadd och popcorn och åkte en massa ”hjärtstoppande” karotseler hehe 😀

Nä nu måste jag plugga
Så…
Hej svejs till senare…..

Kommentera

