Hemligt projekt avslöjas….

Hej där!
Så nu är det dags för mig att avslöja vad jag har hållt på med de senaste veckorna, innan jag går och lägger mig är SKIT TRÖTT!!! Jo det är så att jag håller på att göra en tidning eller inte jag själv, min alldelses egna tidning där jag ger ut lite: fashion tips, Säsongens trend, Sno stilen o.s.v. Det är jätterolig att hålla på med sådant, får göra det jag älskar mest näst efter mat, hehe 😀 nämligen mode och styling. Först kommer jag att bara att prova på att ge ut den till vänner, gammla ”kollegor” m.m. Men om det går bra så tänker jag typ kasta ut dem från fönstert men nä, ni läsare kan också ta del av den alldeles snart för tänkte publisera den online här på min blogg.

Ni får gärna säga vad ni tycker om denna absolut korkade och freakade idéen.

Tills imorgon…
Kramiz ♥

4 thoughts on “Hemligt projekt avslöjas….

  1. det är en bra idé för då kan man se allt det hårda jobbet du lägger ner och hur bra och awesome det blir är så proud. you rock

Kommentera

