Så varmt!!!!

Jag säger Hej!!!
Gud,vad varmt det var idag fick riktigt ont i huvudet och fick nästan svimmade av.
Just för tillfället håller jag på med världens roligaste projekt och hoppas att det kommer gå bra. Min träning har gått bra dessa två veckorna. Snart blir det en ny garderob och fixa naglarna hos proffs haha… 😀
För drygt två veckor sedan var jag på en modeshow som var riktigt grym ska försöka visa er läsare dem.
Nä, nu måste jag sticka och kolla igenom vad jag har att göra.

Tills imorgon…..
Kramiz 😀

Kommentera

