Svar på frågor…

Hej!
Får frågor ibland om en massa olika saker om mig själv och sådant så nu har jag tagit lite tid och svarat på dem.

Vad heter du? Nasra Mahat

Har du nåt syskon? Ja, jag har en tvilling syrra och en lillebror som är 13 (fast han är inte så liten, så mycket längre än mig att folk tror att det är jag som är lillasyster…)

Vad har du för intressen? MODE haha sedan gillar jag att vara med kompisar, sjuga, träna, shoppa, fota och jag är nästintill besatt av att läsa bloggar!

Hur sminkar du dig när du ska nångonstanns? Jag tycker det är kul med smink och gör gärna något lite extra med eyeliner eller ögonskugga, jag kan göra en liten sminkguide någongång;) Hur klär du dig? Mycket kjolar och klänningar,, sött och stilrent med en bohemisk touch :-).

Vilken är din favvis bok? svårt.. Jag giller hela gossip girl serien är grym! För tillfället läser jag City and summer, men gillar även Lauren Conrads böcker ”LA Candy”.

Vad gillar du för film? alla twilight filmerna-sååå bra! ochför tillfället gillar jag typiska tjejfilmer; the notebook, Titinic, Step up filmerna, screm 4, mer en komidi för mig än skräkis fastän den är läskig.

Vilken är din favvis mat? Jag älskar all mat! men absoluta favorit är mammas mat hehe 😀

Vilken är din favvis färg? lila!!

Vilket rä ditt roligaste ämne i skolan? kan inte välja: Engelska, spanska, So och så Svenska, jag gillar att skriva. Sedan skulle det vara en dröm att ha dans och låtskrivande på mitt schema.

Spelar du nåt instrumment? nja,  jag kan spela lite piano men jag har tyvärr inte riktigt tålamodet att lära mig gitarr och andra ”Komplicerade” men skulle vilja försöka hårdare.

Vem är din idol? Jag har många idoler, men musikmässigt tycker jag om bland annat:Jessie J, Natasha Bedingfield, Taylor Swift, Bruno Mars, Katy Perry, Adele, Beyonce, Michael Jackson, Stevie Wonder och Alicia keys .

Vad gillar du för godis? Äter inte godis!

Vad gillard u för glass? Jag gillar maräng, vanilj hallon glass!

Hur många är ni i er klass? vi är 19 i min klass, jag har världens roligaste klass!

Vilka färger blir det på naglarna?I sommar gäller färgstaraka naglar, jag satsar på orange, turkost, rött och hallonrött. Det är även supertrendigt med glitter så att investera i ett glitterlack är en bra idé!

Vad har du för slags mobil? Jag har en Blackburry 850, som jag är besatt av, hela mitt liv finns i den och jag kan sitta i timmar och leka med alla appar.

Sådär fick ni lite onödig fakta om mig! ni får gärna berätta om er själva 😀

OXOX
Nasra

One thought on “Svar på frågor…

Kommentera

