Me, myself and time

Asså gud, jag känner mig konstant deppig nu förtiden och det värsta är att jag inte kan göra något åt det.
Jag vill göra det jag vill och inte vad folk vill att jag ska göra. Jag vill resa. Jag vill resa bort helt ensam. Jag vill vara för mig själv. Jag vill sitta vid stranden och tänka igenom mitt liv. Just nu är jag inne in en svår period i mitt liv men jag ska hålla mig på mina ben. Jag är deppig hela tiden. Jag känner besvikelse. Varje gång jag tänker på det så vill jag typ spy. Det sätter sig en klump i magen och det ända jah vill göra är att låsa in mig och gråta. Att bli sviken är det värsta man kan vara med om. Att vända sig om och ha en förhoppning på att det finns någon där och så visar det sig att så är inte fallet. Det är ändå skönt att veta att gud alltid kommer finnas där för mig, men ändå känner jag en tomhet. Ett tomrum. Det är svårt att förklara. Men jag står upp. Jag ska stå upp tills det att jag slutar andas. Jag ska leva. Jag ska älska, hata ,skratta och leva för MIG!!!.

 

One thought on “Me, myself and time

Kommentera

