Dåligt, dåligt…

Hej!!!!

Jag har haft så ont om tid och därför har jag inte hunnit blogga. I måndags hade jag som sagt SO prov följande dagen hade jag spanska prov och sedan har jag varit så trött på allt pluggandet och så att jag har inte haft ork att skriva om något intressant heller. Så med min långa ursäkt, förlåt mig.
Idag var jag och några från min parallellklass och årsk. 9 på ett möte med en elev som brukade gå på min skola och går nu näst sista året på Riksgymnasiet i Kristianstad som jag var på besök på för ungefär två månader sedan. Det var intressant att lyssna och få höra hur hon hade upplevt det hela med att gå på gymnasie i en helt annan stad och dessutom flytta till ett elevhem. Efter det var det dags för lunch men innan det gick jag upp för att hämta något från mitt skåp och då såg jag en av mina vänner och några lärare stå utanför det klassrummet som vi hade NO i. Tydligen hade det hänt något ”kosigt” och det var ungefär det jag förstod av det hela, hehe 😀

I alla fall imorgon är det fredag kortaste dagen, WHOHOOWH 😉

Tills imorgon…..
Un abrazo 😀

Kommentera

