Tisdag morgon

God morgon kära bloggläsare 🙂
Ska alldeles strax till skolan väntar bara på skolbussen, som lyckas vara sen för det mesta. Sedan ska jag ha stuidetime och efter det är det dags för spanska prov…. HOPPAS jag lyckas bättren det förra, hehe fick något bra men var ändå inte nöjd. I alla fall sedan är det lunch och efter det är det bara syslöjd och matte kvar. Så det var lite om vad jag ska göra idag, nä nu måste jag dra. Men jag håller på att göra någt collage.

Så tills senare…..
Kramiz ♥

Kommentera

