Efter allt arbete…

Så i det förra inlägget skrev jag ju om att jag ville träna och få bättre kondis och allt sådant så att jag kunde återgå till den energiska och glada Nasra som jag är så här kommer lite av det jag ska göra när jag har börjat träna. Mitt mål är att komma i mina ”gammla” jeans så nu kär vi!!!!

Lista på fun stuff 😀
1. Jag ska göra två nya hål i öronen.
2. Fixa naglarna hos de bästa i stan haha 😉
3. Fixa frissan, fastän jag inte visar mitt hår
4. Shoppa en  splitter ny sommargarderob
5. Köpa en massa baddräkter
6. Slippa ryggsmärtor
7. Må bra både utåt, inåt

Så med allt det SKA jag klara det. Imorgon blir det spanska prov Yajkssss 🙂
Wish me luck…..

OXOX Nasra ♥

2 thoughts on “Efter allt arbete…

  1. Är det verkligen smart att skriva till dina läsare att du vill gå ner i vikt. De kan ta det som om att du är ”tjock.” Really smart sis good luck

Kommentera

