Motiverad, taggad U name it!!!

Nä, nu jävlar ska jag bli lika engergisk, glad och orka mer som jag gjorde för ett bra tag sedan. Jag har bestämt mig för att gå ner i vikt, jag vet vad ni tänker nu: ”Vadå menar du att du är tjock eller” nej det beror inte på det, eller jo lite men jag känner att det var länge sedan jag mådde bra och orkade träna fullt ut. Sedan får jag inte så mycket plats i några av mina jeans så jag vill gärna ha de på mig igen. Men jag ska inte sluta äta eller något sådant utan ska träna mer på gymmet kanske tre gånger i veckan istället för en gång, prova och jogga igen 😉 Så för att hålla kvar all min motivation har jag skrivit upp ”små mål” som jag vill uppnå som t.ex. att göra något jag tycker är riktigt kul eller önska mig något sedan ska jag bara sätta fart och arbeta för det. Tänk er bara alla klänningar som väntar där ute hehehe 😀
Nä nu får det vara nog, måste plugga ska ha SO prov imorgon

Tills imorgon…..
OXOX Nasra:D

Kommentera

