Gubbar & tårta…

Hallå där kött och blåbär!!!!!!!
Min dag var ganska så shyst hade spanska, matte, No, hemknuskap som var roligt, roligt 😀 jag och en tjej i min klass jobbade ihop och gjorde rulltårta men det blev ingen rulltårta istället blev det en ”vanlig” tårta. Vi hade hallånsylt, bananer och jordgubbar som fyllning och till det gjorde vi vispgrädde YUMYUM…hehe 🙂 Under lektionen kom en av min HK- läraresmentors elver in och han ritade rooliga gubbar som ni kan se här nedan, en av dem liknar Einstein Hehe 😀 I alla fall min sista lektion var svenska där vi fortsatte att läsa boken ”Hjärtans fröjd”

Tills imorgon……
Kramiz 😀                                   Rulltårtan som blev tårta

                           Image

                     Gubbarna

 Image

Kommentera

