Under 400 kr

Haloj där!
Idag var det super nice väder vilket gjorde mig superglad blir alltid positiv så fort vädret är awsome 😀
Idag var det dags att gå tillbax till skolan efter mini ”lovet” det var rätt så ok 😉 hehe… på engelska lektionen skulle vi göra debatt grejen men min grupp och den andra som är emot oss hann inte så vi ska göra det på fredag two days yet to go….. idag hade jag spanska för en gångs skull. I alla fall har fått förfrågningar på om jag kan göra collage med vita klänningar som är under 400 kr, så nu har jag gjort det. Dock är det inte klänningar man kan ha när man städar, dels för att de är vita och är finklänningar.

Så tills imorgon…..

XOXO♥
Nasra

Från vänster till höger! Enarmad klänning 349 kronor finns HÄR

Spetsklänning med skärp i midjan 249 kronor finns HÄR

Enarmad klänning med guldpärlor broderade vid urringningen 379 kronor finns HÄR

Bandeuklänning utan band 399 kronor HÄR

Kommentera

