Word Hurts!!!!

Ifall jag fick bestämma skulle jag vilja vara ”normal” och inte ha min skada, jag skulle även vilja se prefekt och inte behöva be folk om hjälp. Åka till Kenya där alla mina släktingar finns och bara slippa höra vissa komentarerna jag får som ”Åk hem din jävla svartskalle!, visst personer som säger så mår ju inte bra men de orden gör verkligen ont att höra det speciellt när man känner att de har rätt, ( då man är så deppig). Men jag vill bara bort till något solig ställe med mindre stress och all press som man känner och bara ”andas ut”, Jag är så trött på att höra att jag ser rolig ut eller varför jag är så spidad ibland eller att jag alltid ska smöra för alla. Det är så jag är som person om du inte kan acceptera det SO WHAT! Är så trött på att behöva vara ”prefekt” fasten jag inte är det, eller till och med lyssna på vad vissa säger till mig och göra det de menar bara för att sedan höra dem säga ”Jag visste det”.

Så mitt tips: LYSSNA INTE PÅ NÅGON ANNAN OM DET INTE ÄR LIVS VIKTIGT OCH DITT HUS BRINNER…HEHE 😉

Tills imorgon….

¡Adíos!

4 thoughts on “Word Hurts!!!!

  1. Nämen gumman 😦 Det verkar inte ha varit någon bra dag!!!
    Jag skulle vilja påstå att det inte finns någon som är perfekt i allas ögon, men alla goda människor är helt underbara precis som dom är och det är det som är tjusningen med vår planet. Att vi alla ser olika ut och är olika!! Så länge man har ett gott hjärta så är man alldeles underbar tycker jag, o det har DU!!! Sen är du en vacker tjej, med snygga kläder oxå,,,,,men det är en bonus som egentligen spelar mindre roll!! 😉
    Bär huvudet högt o var stolt över dig själv, precis som DU är!!! Tusen Kramar o trevlig helg!!

    • Tack Sandris för alla fina ord 🙂
      Vet inte riktigt vad jag kände den dagen? var lite deppig, vilket jag måste sluta med. Börja bli lite för mkt nu hehe 😀
      Hoppas vi ses på måndag
      Lots of Love/Nasra

Kommentera

