Kvävdes…

Hej, hej!
Idag vär det en mycket konstig dag. Hade alla långa lektioner som jag brukar ha på onsdagar. Men den värsta lektionen på något sett var NO, vi hade typ sex och samlevnad och fick ställa oss i olika hörn efter att läraren hade frågat oss ”Vad kan ni om detta ämne, och var har ni fått infon  ifrån?” så jag ställde mig vid ett av alla fyra ställena och efter det minns jag faktiskt inte hehehe… 🙂 sedan började killarna att flippa ut och skratta och läraren gick bara runt och fortsatte prata… och prata och ställa en massa frågor. Vid ett tillfälle började jag nästan att skratta försökte hålla mig men sedan började ett par tjejer bakom mig att skratta, ni förstår 😉

I alla fall efter att jag hade ätit gick jag ut på skolgården hade en smörgås med mig ut från matsalen och då kom en kompis fram och sa att jag inte fick lov att ta med mig ut mat, som om jag inte viste det. Men till mitt eget försvar var jag faktiskt påväg till min lektion och helt plötsligt började hon prata om något som fick mig att skratta och då satte jag i halsen och var nästan påväg att kvävas och hon bara försökte hjälpa mig sedan gick jag in på toaletten och spaotade ut allt och vi fortsatte att gapskratta åt min konstiga min när jag var nära att ”dö”. Så det var min dag i ”korthet”…..  Har kemi prov imorgon måste PLUGGA!!!!

Tills imorgon……

Kramiz ♥

Kommentera

