Jessie J eller Katy Perry?

¡Hola!
Idag hade jag: Svenska, NO, studietimme, Engelska, So och idrott, asså var det en absolut vanlig måndag hehe 🙂
Men det jag har svårast för att välja är om jag ska skriva om Jessie J eller om Katy Perry på engelskan. Det är så att jag ska göra en presentation på engelskan om en engelsktalande artist älskar Jessie J men börjar gilla Katys sånger mer och mer, HJÄLP!!!!! Ah, jag får väl klura ut hur jag ska göra för att välja 😀
Imorgon ska jag och två tjejer till i klassen göra vår spanska presentation hoppas det går bra.

Tills imorgon…..

Lots of ♥
Nasra

           

Kommentera

