10 Thing about me

1. Jag säger OMG hela tiden alltså i verkligheten oxå.
2. 2012 ska bli världens bästa år! Jag ska försöka göra mycket mer typ i form av små projekt hehe 😀
3. Min blogg ska bli såååå mycket bättre! Fler uppdateringar, jag ska få bättre statistik och så ♥
4. Jag knäcker mina fingrar typ 20 gånger per dag. Dålig vana jag vet!
5. Är väldigt social, kan prata med folk som jag knappt känner. Ibland blir jag blyg och jag vet inte varför?
6. Mina närmsta kompisar är Nasteha, Assa, Ellinor, Anastasija, Jossefine och Maria. Sen pratar  jag ju med en massa andra människor.
7. Jag säger Åh mamma, Åh gud och typ hela tiden hhahah!
8. Jag vill ha massa pengar för då skulle jag kunna köpa alla kläder jag vill och ge till behövande människor…
9. Jag ÄLSKAR Jessie J, Bruno Mars och Beyoncé ♥♥♥♥
10. Jag har väldigt starka åsikter ibland och är mycket envis… 😀
Kommentera

