My Favourite Makeup Items…

Idag tänkte jag göra ett blogginlägg om mina nuvarande makeup favoriter. Som självbekännande inte addict hehe 🙂 Jag älskar att se andra bloggares favoriter  så jag tänkte att det kanske vore bra att berätta om de produkt jag litar på. Så om ni gillar detta inlägg var snälla och låt mig veta.

Image

First up är ögonsmink
Image

MaxFactor False lash effect mascara och har varit ganska så bra men föredrar mascaran från Xperience Kollektinen. Båda ögonsuggorna är från Naked by Urban Decay och Ögonbrynspennor från Chanel.

Next Up är Lipstick
Image

Har börjat allt mer använda läpstift.
Alla läppstft är från M.A.C

Last to go Nailpolish

Image

(Från höger till vänster)
Mörklila nagellack är från Acczezories, ljuslila nagellack Benetty M, aprikos
färgat nagellack elf , mintfärgat nagellack Models Own oranget
nagellack Suncollection

Wow… vilket långt inlägg- well done ifall du klara det hehehe 😉

Tills Imorgon….

Losts of Love
Nasra X

 

 

 

 

Kommentera

