Besök på RG kristianstad!!!!

Hej där kött och blåbär!!!
Idag var det ingen skola för mig istället gjorde jag, min vän Elli och två killar från våran parallellklass ett besök på Riksgymnasiet i Kristianstad och det var jättegrymt vi fick se en av alla fem skolorna(Söderportsgymnasiet) i området och besöka ett av elevhem (frimus), som är ett boende för de elever som bor i en annan stad eller bor ca 1h 30min från skolan. Det var jättefint på det boendet som vi besökte. Man fick nästan lust att gå där hahaha 😀
Så min dag kan sammanfattas som grym, awsome och trevligt i jämförelse till igår
som var OK….

Tills imorgon….
Kramiz

One thought on “Besök på RG kristianstad!!!!

Kommentera

