Gårdagens/Dagens shopping!!!

Haloj!!!!!
Igår hade jag inte tid att skriva något inlägg hade så mycket att göra shoppa, träffa kompisar m.m
Igår var jag som sagt ute på stan och shoppade lite stuff. Sedan idag gick jag ut med min mamma och syrra som vi alltid gör. Och Jag hittade ett par snygga byxor i blå tänkte köpa ett cirect skärp men hittade inget som passade färgmässigt till byxorna så jag får väl leta på. I alla fall här kommer bilderna. Alla plagg + nagellacket är från H&M svart ring är från Bÿou Brigitte. Läppstiftet- Viva La Diva är från Åhlens.

 
Tills Tomorrow…..
Kramiz
PS: Årkar verkligen inte med Monday Morning ehhe…

 Image  Image

Kommentera

