The Hunger Games!!!

Idag är det premiär för  filmenThe Hunger Games”som även är en serire böcker. Tänkte gå och se den med syrran men vi bestämde oss för att vi går och se den någon gång under påsklovet istället. Om en stund ska jag till läkaren för att göra en långvarig EKG-undersökning vilket betyder att jag kommer att ha fastklistrade små klisterlappar på min kropp eheh…:D 
Efter undersökningen ska jag åka till skolan för att ha två lektioner, jag vet…
Senare idag ska jag träffa en gammal barndomsvän och vi ska gå till något köpcentrum och fika och prata lite för att chatcha up..eheh

Tills senare…. Have a wonderful Friday 🙂

 

2 thoughts on “The Hunger Games!!!

    • det gick gansak bra, ska ha EKG i en vecka. Hoppas din dotter blir bättre och ha en awsome helg HEHE 😀
      och visses på måndag
      PS: Hälsa de andra familjemedlemmarna med hehe

Kommentera

