Once You go M.A.C – You´ll never go back!!!

¡Hola todos!
Min dag var bra antar jag fick lite problem med mitt knä och kunde därför inte gå ut med min underbara vän Emely och det skulle faktiskt vara fösrta gången på typ 7 år som vi skulle träffas så det var pretty 😦 att jag inte kunde göra det. De ända två lektioner jag hade idag var SO och det gick RIKTIGT snabbt och sedan hade jag Engelska. Åkte till McDonaold’s och åt med mi familia. Sedan såg jag underbara Make-Up produkter från: M.A.C (är M.A.C trogen och addicted) och nagellack och ögonskugga från CHANEL vill ha vill ha ehehe….
Igår fick jag en wonderful boody splash av mamma som är från Victoria Secrets
 som luktar typ awsome.Tills Imorgon…. Kramiz Image

Kommentera

