THREE IMPRTANT THINGS!!!

Haloj där!
Idag var min klass på bösök på Lunds Tekniska Högskola (LTH) vi gjorde olika experiment som vi hade valt själva för några veckor sedan, jag valde att arbeta med pacemaker. Det jag fick göra var att koppla pacemakern till någon slags mätare där man kunde se ”hjärtslagen” när man gjorde olika aktiviteter som t.ex. springa och då var jag tvungen att slå pacemakern mot bordet för att se hur frekvenserna förändrades. Sedan vid 11.30 åkte vi tillbaks till skolan och efter det fick alla gå hem eftersom det är halvstudiedag… så det är vad jag har gjort denna dag, imorgon är det också studiedag vilket är gött,gött hehe 🙂

Men nu till inläggets rubrik tänkte jag ta upp 3 viktiga saker för mig som folk borde tänka på mer eller upplysa andra om dessa är: mobbning, fred på jorden och förmisnka uttsläpp och växthuseffekten, alla som läser detta inlägget va snälla och ha dessa three things i åtanken och försök göra något åt vissa av sakerna så blir världen lite bättre 🙂 🙂

Tills senare….
Kramiz potatis..hehe 😀

Image

2 thoughts on “THREE IMPRTANT THINGS!!!

Kommentera

