SOON IT WILL BE MONDAY

Cio, Cio!!!

Japp imorgon är det måndag och jag kommer antagligen vara ”död” jag hatar verkligen måndagar. Men som tröst gör jag absolut ingenting ehehehe 😀

De lektioner jag kommer ha imorgon är: svenska, NO, studietimme, engelska, SO och sist idrott men jag hoppas vi verkligen vi får gå ut och att vädret är fint. Tidigare var jag ute med syrran och mi mamás kusin på stan och kollade i affärerna lite. Här kommer ett litet fashion tip: Match the jacket från Primark

Image

 

Tills imorgon….

Kramiz

Kommentera

