HUGO CABRET

Jag vet jag vet, min upptdatering har varit världens dåligaste men som uräkt har jag gjort så mycket att jag inte har hunnit skriva något på bloggen, som förmodligen skulle vara kul 🙂 Igår var jag och simma och efter simmningen åkte jag och syrran hem till min vän Annastasija och hade en massa kul för oss. Vi kollade t.ex. på Hugo Cabret som jag tänkte se på bio men nu kan jag checka av den från min biolisa ehehhe 😀 och sedan hade vi en massa roliga tävlingar och vi skrattade massvis. Idag ska jag ut till stan lite och way later ska jag förbereda mig för en tråkig måndag.

Så tills senare….

SEE U LATER ALLIGATOR 😀 😀

One thought on “HUGO CABRET

Kommentera

