Summer Feeling!!!!!!

Haloj!!!
Idag var det en rolig och en smula förrvirande dag för mig. Min första lektion var spanska där jag och en vän skulle arbeta tillsammans för att svara på frågor men istället skrattar vi och pratar så mycket så att vi inte hinner göra klart alla frågor. Senare var det lunch och inte nog med att jag var förrvirad lektionen innan tappar jag tarlliken och de rivna morötterna som var på den hamnar på golvet och jag bara assgarvar åt mig själv EHEHHEEE…. 😀 😀 Ett mega plus med denna dagen och igår var självklart det fina vädret det kännes verkligen som summer feeling. Här nedan är dagens Fashion Tip: Summer Feeling, som enligt mig  passar till mycket soligare väder.

 

Topp –  Mara Hoffman
Shorts – Vintage
Skor – Converse
Armband – YSL
Nagellack – OPI
Klocka – Timex
Örhängen – Jc Penney
läppstift – Rimmel Kate Moss
Kommentera

