Måndag!!!

Hej där kött och blåbär!!!!

Idag hade jag vanliga lektioner: svenska, NO, studietimmme, engelska, So och sedan var det meningen att jag skulle ha idrott men jag slapp eftersom jag skulle till tandläkaren ehheeehe 😀

Efter det begav jag mig hemmåt gjorde lite läxor och kollade på lite TV sedan kom min och min lillebrors läxhjälpslärare vid sex och jag gjorde lde läxor jag hade kvar.

Just nu känner jag att jag bara ”pladdrar” om absolut ingenting. Så vi ses 🙂

Imorgon blir det bättre i promes.

Tills tomarrow…..

Kramiz

Kommentera

