One Direction!!!!!!

Ok, jag tror att jag är BEROENDE!!!!!
Jag har börjat lyssna på 1D och kan inte sluta nynna på deras låtar eller sluta lyssna på dem…. GUSH HELP!!!! Jag har aldrig varit typen som är galen i band speciellt killband. Minns de tiderna då alla runt omkring mig hade Biber Fever, inte för att jag har något emot killen men han är helt enkelt för mycket Biber för mig.  One Direction är ett brittiskt/irländskt pojkband som består av medlemmarna: Niall Horan, Zayn Malik, Liam Payne, Harry Styles och Louise Tomlinson. De två jag gillar i gruppen är: Zayn Malik & Harry Styles de andra är rätts så OK dem med 🙂

Tills imorgon…..

Kramiz 😀

 One Direction will be playing at the launch of Nintendo's new Pokémon games 

                    

 

 

 

 

 

                                                            Niall, Zeyn, Louise, Harry, Liam

 

 

 

Kommentera

