Djupt inlägg

Hej svejs!!!
Idag var min dag ganska så bra min första lektion var svenska där vi ska intervjua en person och de områden vi fick välja bland var: yrke, idrott och intresse. Jag får jätteofta frågor om vad meningen med livet är , varför utbildning har en RIKTIGT stor roll i mitt liv och vad jag får ut av livet som person och jag brukar tycka att jag har ett ganska bra svar på dessa frågor men om jag verkligen tänkte efter har jag faktiskt inget bra svar. Jag vet inte till exempel när min ”klocka” har bestämmt sig för att stanna eller om jag kommer att klara alla mina mål eller inte, men det är helt enkelt: the beauty of the world we know. Så mitt svar på sådana frågor är: jag hoppas att jag hinner göra/ bli allt jag vill och jag kommer fortsätta att sträva efter perfektion och ha FUN och JA mitt knäppa sinne är med på köpet…eheh 😀 I alla fall här nedan kan ni se dagens mode inlägg som är: Vardag/fest.

Tills imorgon…..

Kramiz 🙂

 

 
Vardagsoutfit: Klänning– H&M

Nagellack – Makeupstore
Läppglans – Victoria´s Secret
Väska – ?
Skor -?
Festoutfit: Klänning – H&M
Skor – Jeffrey Campbell
Väska – ?
Mascara – Lancome (hypnos)
Nagellack – ?
Halsband – Nelly.com
 
Kommentera

