Sunny Sunday

Tjenare!!!I
Idag är det söndag vilket betyder att det är skoldag imorgon. Mina måndagar är långa & plågsamma, jag börjar 08.40 och slutar vid 15.30. Idag gjorde jag inte så mycket utan hängde med mi hermanos och sedan kom en vän över och vi snackade lite och just nu sitter jag och läser en bok samtidigt som jag bloggar vilket är väldigt effektivt om man vill bli klar med en bok snabbt. Här nedan kan ni se dagens Fashion inlägg: Matcha Västen…… kläderna är från River Island 😀 Förutom allt detta jag gjort ville jag njuta av det otroligt vackra vädret men tyvärr blev det inte av 😦

Tills imorgon…..

Kramiz

One thought on “Sunny Sunday

Kommentera

