KURS!!!

Hola people!!!!

idag hade jag ingen ”vanlig”skoladag alls. Istället gick skolans elevråd som jag är med i på kurs som skulle äga rum på en grannskolan. Det var väldigt intressant kan jag ju säga vi fick göra en massa saker som t.ex. skulle vi samtala i olika grupper om hur ett elevråd fungerar och om hur ett dröm elevråd skulle se ut. På en av alla  stationer skulle vi skriva upp en idée vi hade och sedan utvecklade den genom att göra affisch och skriva bra argument om vad vi vill föra fram eller förmedla… Nog pratat om det, det var i alla fall roligt och man fick träffa en massa människor och till och med nya vänner. 🙂

Imorgon blir det ingen simmning för min del istället ska jag ut på stan och träffa a dear friend of mine & självklart bänka mig vid soffan för att kolla på Melodifestivalen 🙂

Tyvärr, men jag har ingen bra picture.

Tills imorgon…..

Cio Cio

Kommentera

