Läxhjälp!!!!

Haloj!!!

Just nu har jag läxahjälp och jag vet jag borde göra läxorna istället för att sitta och blogga men jag har faktiskt gjort allt som krävs av mig HEHE… 🙂 Min läxhjälpslärare är en kanon lärare som är superrolig och vi skrattar och pratar riktigt mycket.

Idag var min dag ganska så bra vi hade bl.a. hemkunskap och jag och en kompis lagade panerad fisk, potaits och kallsås och det bev faktiskt gott ett plus var att vi fick göra dukningen extra fin eftersom rätten även skulle fotograferas. Min sista lektion var svenska där vi hade ett oförberätt prov som var från skolverket och att göra det provet var ”JÄTTEROLIGT” med tanke på att jag hade lite huvudvärk. Något annat var också att en del av provet fick bara göras på 5 minuter.  

Sorry men idag blir det ingen bild eller kolasche.

Tills imorgon….

Ha det 😀

Kommentera

