Dålig upptadering

Hej Svejs alla!!!

Jag är så grymt ledsen för den dåliga upptaderingen men det hände en liten grej som gjorde att jag inte kunnat blogga/ gå till skolan på två dar.

Men eftersom det var meningen att jag skulle skriva ett kläddtips igår gör jag det istället idag. Imorgon ska jag förhoppningsvis tillbaks till skolan, jag vill inte änns tänka på hur MYCKET JAG HAR MISSAT!!!!

Men, Men vad våre livet utan svåra hinder.

I alla fall här kommer dagens Fashion Tip från Cubus.

Tills imorgon…..

Kramiz

Alex printed topGemma jeans   Pia jacketWild scarf

2 thoughts on “Dålig upptadering

  1. Hej svejs gumman!! Du är väldigt saknad av oss alla på skolan!!
    Vi hoppas på att du kommer imorgon 🙂
    Jättefin blogg!!
    O du….du har INTE missat så mycket så ta´t lugnt!!! 😉

    Kram
    Sandra

Kommentera

