Missade Melodifestivalen

Ciao Ciao!

YES Danny gick vidare so awsome… hehe 😀

Idag är näst sista dagen att njuta av lovet som har varit så bra. Jag satt och kollade på Gladiatorerna och glömde helt bort att Melodifestivalen var på så jag fick kolla på SVT Play efter att Gladiatorerna hade slutat, och det gick som jag ville Danny gick vidare till finalen med honom är Lisa Miscovsky.

Imorgon ska jag inte göra så mycket förutom att förbereda mig för The School eller som jag kallar det det underbara & lärorika  ”fängelset” hehe… 😀 och JA, jag vet att jag är knäpp:)

Här nedan kan ni se posts från www.teenagerposts.tmblr.com

Tills imorgon….

Kramiz

Kommentera

