FREDAG!!!!!

Hej!!!

Så var man tillbaka efter en stressig men en mycket bra dag om jag får lov att säga det själv.Vid två tiden var det meningen att jag skulle möta upp mina vänner men jag var tvungen att flytta tiden till en timme senare men det blev lika bra till och med bättre i alla fall vi gick runt i några aff’ärer och hittade en massa vi ville ha men man kan ju inte köpa allt man ser, senare tog vi en liten fika och sedan var jag tvungen att bege mig hemmåt.

Här nedan kan ni se dagens Fashion TIP som är: ALlMoST SpRiNg

Alla kläder är från WOW Shop och är under 500 kr.

Tills imorgon…..

Kramiz & ha en underbar fredag

Kommentera

