I am BORED!!!

Tjena där!

Det har väl inte undgått någon om den lilla prinsessas anskomst och imorgon får vi veta vad de döpte henne till. De har antagligen valt något väldigt vackert. Av alla namn tycker jag att prinsessan Alice låter finast.

Foto: Hovet/Scanpix

Efter två oerhört fulla dagar med många aktiviteter att göra hade jag ABSOLUT  ingenting att göra, så nu sitter jag vid min dator och surfar lite på nätet och har gjort design/skissar till ett projekt som jag senare kommer att berätta lite mer om. Imorgon blir det en dag ute på stan med några av mina AMIGAS 🙂

Just nu väntar jag bara på att Revenge ska börja, som verkligen är en bra serie enligt mina opinion.

Tills imorgon så lovar jag att skriva om något intressant och kanske ha ett klädkolache.

Kramiz 😀

Kommentera

