Sno stilen av Beyoncé

Hello Hello!!!

Jag vet, jag vet min upptadering har inte varit världens bästa jag har haft så mycket att göra att jag inte har hunnit skriva något inlägg men, men ni över levde hihi 😀

Idag har jag varit ute med syrran och min mamma för att shoppa lite. Sedan tog vi en liten fika på Ambrosia och efter det gick vi hemåt. Men nu till det ”viktiga” med detta inlägget idag är det ju Styling Tip och jag har börjat göra inlägg om ”Sno Stilen”, den stjärna jag har valt att ”Sno Stilen” av är ingen mindre än den underbara Beyoncé Giselle Knowles 🙂

Kläderna är från: Kavaj -Zoul , solglasögon- Gina Tricot, tröja – Monki , Byxor – BikBok

Tills imorgon….                                                 

Kramiz    

                ”>                                

”>                                                                            

                   

One thought on “Sno stilen av Beyoncé

Kommentera

