Bra shopping ställen i London

Haloj!

Idag var det meningen att jag skulle gå och simma men kunde inte det eftersom jag hade värsta huvudvärken. Men istället gjorde jag yoga övningar. Men nu till det ”viktiga” jag gick i genom bilder från min London resa i fjol och hittade bilder på ett av Londons bästa shopping centrum som är Westfield, här hittar du typ allt från Zara, Topshop till Primark som är billigare. Westfield var typ rena himmelen för en shopholic som mig hihi :D, allvarligt jag blev en massa pound fattigare varje gång jag kom ut. Men jag blev aldrig besviken eller ångrade något.

Tills senare…..

Kramiz

                        

Kommentera

