Mina favorit Aritster

Haloj där!

idag var det en kort dag jag hade bara två lektioner och innan min första lektion hade jag läxhjälp.

Min andra lektion som var engelska var rolig mot slutet då vi hade vocabulary competition. Klassen delades in i två grupper som skulle tävla mot varandra vilket gjorde att rätt många av killarna blev sura. Det var hilarious to watch HEHEHE. Äntligen är det en hel veckas lov SOWHOW. Jag har fått frågor angående mina favorit sångare och det tänkte jag berätta för er läsare mina favorit sångare är: Adele, Beyoncé, Bruno mars och självklart Jessie J

Imorgon blir det simmning för min del och en massa vilande…:)

Tills imorgon MI AMIGOS….

BYE BYE

   

2 thoughts on “Mina favorit Aritster

Kommentera

