Kan huvudet explodera?

Hej svejs alla!!!

Idag kan jag säga att jag verkligen är och var förvirrad. Det hela börjar med att jag typ hade det JÄTTESTRESSIG på morgonen eftersom jag var påväg att missa bussen. Sedan glömmde jag mina skåpnycklar så att jag inte kunde ta in stuff  i  mitt skåp. Väl inne på den första lektionen som är spanska kunde jag inte fokusera på provet utan var tvungen att tänka på No provet som jag skulle ha två lektioner efter vilket gjorde att jag självklart fick värsta huvudvärken. Den roligaste lektionen idag var hemkunskap där jag och en vän till mig brände några av våra American panckakes så det blir tyvärr ingen bild… hihi 😀

Sista lektionen idag var svenska där vi tittade klart på Romeo och Julia. Det jag hade på morgonen tog jag senare hem nämligen huvudvärk, och det känns som om huvudet kommer att explodera vilken minut som helst.

Tills imorgon

Kramiz

Kommentera

