Romeo and Juliet

Hej Svejs!

Idag var det en LÅNG dag kan jag säga er. Min försa lektion var spanska och där fick vi reda på att vi ska arbeta med ett projekt men vad projektet handlar om vet jag ej och sedan fick vi reda på att vi ska ha ett litet prov nästa vecka. Höjd punkten med  denna dag och de flesta torsdagar är att jag hade hemkunskap, fastän jag inte är superbra på hemkunskap jag vet 😀

Min sista lektion var svenska där vi fick kolla på den lite mer ”modernare” verisionen av Romeo & Julia, där Leonardo DiCaprio spelar Romeo. Filmen var till en början ok men började bli bättre mot mitten.

Tills imorgon….

Ciao

Kommentera

