Simtest

Good evening foks!

Som sagt hade jag + några av mina vänner simtest idag och det gick jättebra alla kom tillbaka helskinnade och vid liv hehe :D, ett plus är att vi blev godkända.

Sedan hade jag engelska och det gick bra försökte va aktiv fastän jag bokstavligttalat var ”död”och min sista lektion idag var SO, jag skulle egentligen ha idrott men eftersom jag skulle till tandläkaren slapp jag HEHE. Men jag tyckte synd om mina vänner som var tvungna att ha det.

Imorgon blir det ännu ett Fashion Tip.

Ni får gärna komma med förslag.

Tills imrogn…

Ha det 😀

Kommentera

