Melodifestivalen

Tjenare där !!!

Först och främst får jag börja med att säga till en vän, du  vet själv vem du är: att jag är hemst ledsen för att jag inte kunde komma till din tjejkväll, men som en ”ursäkts present”håller jag på med ett hemligt projekt till dig.

Med det avklarat vill jag bara säga att Melodifestivalen börjar idag. Den första deltävlingen  hålls i Växjö. Årets programledare är:Sarah Dwan Finer, Helena Bergström och Gina Dirawi (Anna Gina)

 Idag är även något välkänt ansikte med från förra årets tävling nämligen Loreen som sjöng låten My heart is refusing me, som jag gillade så mycket. Vi får hoppas att låten hon ska sjunga ikväll är lika bra:D

Tills imorgon…

Ha en wonderful Saturday

Kommentera

