Lite blandat

Hej !!

Idag var min dag bra bl.a. hade jag NO och hemkunskap. På hemkunskapen antecknade vi massor för en inlämmnings uppgift och sedan fick vi blanda müsli och annat gott med yoghurt och sedan skulle vi helt enkelt äta det hehe:D

Min sista lektion var svenska som slutade vid 16.00 och just nu väntar jag på att en av mina favorit serier Revenge som går på TV3 ska börja, andra serier jag kollar på är Glee och självklart får jag inte glömma Gossip Girl som går på kanal 5

Tills imorgon

Ciao 😀

 

One thought on “Lite blandat

Kommentera

