MÅNDAG

Hej

idag var det som en väldigt trög dag. Det hela började med att jag självklart vacknade vilket är ett gott tecken på att jag lever hehe 😀 sedan hade jag en massa lektioner och en av dem var NO. På onsdag har jag ett muntligt förhör, vilket kommer bli så roligt 😉 om ni förstår. Men, men vad våre livet utan några ”små hinder”. I alla fall eftersom jag inte kommer att hinna klippa ihop ett super styling tips till imorgon kommer jag istället  att ge ut ett  ”snyggt” tips på en festoutfit. Jag hoppas ni lär gilla det, ganska dyrt men man kan ju drömma..

Tills imorgon

Ciao 😀

 

1. Klänning: D&G DOLCE & GABBANA Blackberry/Black Lace Ruffled Silk Dress;

2. Silverpumps: Alexander McQueen Heart Peep Toe Skull Pump;

3. Boots: ALEXANDER MCQUEEN Bungle Boot;

4. Väska: Glint ‘Stone Degrade’ Box Clutch
5. Armband med piggar: CC Skye Punk Princess Pave Spike Bracelet in Silver;

6. Örhängen: ALEXIS BITTAR SUGAR DUST TEARDROP EARRING;

7. Tre armbanden: Tasha Crystal Honeycomb Hinged Bracelet Hematite

8. One Size Ring: Nobody Can Hurt Me Ring;

9. Hår accessoar: Red Feather Corsage Spray Sinamay Hair Fascinator

One thought on “MÅNDAG

Kommentera

