BIG MOMMA 3

Hej Allesammans

Idag kan jag verkligen kalla det en Bizzy dag. Först var jag ute på stan med mamma och syrran och efter det träffade jag en vän och vi gick runt i affärer och kollade lite på kläder, men det hela slutade upp med att vi inte kom hem med något annat än en massa skratt 😀

Det roligaste under kvällen var nog då jag och mina syskon tittade på Big Momma 3 och jag Garvade och Grät som ett litet barn hehe 😀 och just nu sitter jag och funderar över vad jag ska ha på mig imorgon och hur min ”modernare version” av Romeo & Julia kommer att gå

Men men.. tills imorgon
Kram ❤

3 thoughts on “BIG MOMMA 3

Kommentera

