Om min dag och lite till :D

HALLO!!

Idag började min första lektion vid 11 tiden och innan dess gjorde jag läxor, va lite med vänner och övade inför en redovisning som jag ska göra på måndag.

Imorgon ska jag gå och simma på förmiddagen och efter det tänkte jag ge mig iväg till Panduro Hobby för att köpa lite matrial till ett hemligt projekt som ni kommer att få se under en snar framtid.

Här nedan kan ni se bilder på både mig och några av mina knasiga vänner.

Hej då 😀 

PS: Ni får ursäkta bilderna, tagna med min mobil

4 thoughts on “Om min dag och lite till :D

Kommentera

