How To Match Clothes With Hunters

 HOLA

Idag tänkte jag att jag kunde skriva lite om mode med andra ord styling tips till er läsare. Jag kommer att skriva ett styling tips  var vecka, dagens tips är How to match Clothes With  Hunters som ni ser här nedan, 

 Här kommer dagens tips på 3 outfits om hur man kan matcha Hunterstövlar. Det är alltså bara tips. Hunters går att köpa på Mathilde eller Heppo och kostar cirka 2000 kronor. De finns ofta i ridbutiker och Bianco, har jag för mig. Jag gillar att matcha skor med något plagg så om jag har svarta skor så tycker jag det är snyggt med en svart topp eller kanske en svart väska.

Kram ♥ 

Från vänster till höger:

Väska – Mulberry , Topp – WareHouse, Armband – Forever21, Jeans – True Religion

Jeans – Dr Denim, Armband – Net a porter, Topp – Topshop, Clutch – Edit New York

Nagellack – Essie Jeans – Far Fetch, Skjorta – Abercrombie & Fitch, Klocka – Dolce Gabbana, Väska – Proenza

Kommentera

